Friday, August 20, 2010

Перућица / Perućica

5 comments:

A. Riabovitchev said...

Superb paintings Vladimir!Love hem all!Krasivo.:o)

ddd said...

Cao Vladimire,

Bas sam odusevljen tvojim radovima. Akvarel ti je izvrstan, i stvarno uspijes da ti svaka slika ima duha. Obozavam tvoje teme, Sveta Gora, manastiri, sela gradovi i nasa priroda. Uvrstio sam te medju mojim link-ovima, i mislim da cu biti redovan na tvom blogu :)

Pozdrav iz Kanade.

Vladimir Bursać said...

to A. Riabovitchev: Thanks a lot my friend!

za Dalibora Dejanovića: Hvala ti veliko Dalibore! Baš si mi dunuo vetar u jedra.
Dobrodošao na blog!
Evo i tebe među mojim linkovima. :o)

Čujemo se.
Sve najbolje!

SKIZO said...

Fabulous
work

Nash Chovek said...

Tvoji akvareli su uvek odlicni, a ovaj je posebno dobar! Pozdrav za familiju!